fbpx

Hyvitys- ja palautuskäytäntö





Toimitusehdot Ja Palautus Tiedot

Yleistä
Zoomiis (Profi Pet House oy), y-tunnus: 3226885-3, osoite: Vanha Yhdystie 6, 04430 Järvenpää; myy tuotteita yrityksille ja täysi-ikäisille yksityishenkilöille Suomessa. Nämä toimitusehdot soveltuvat tuotteiden tilaamiseen verkkokaupassamme sekä vastaaviin toimituksiin.

Huomioithan että Suomen lain mukaan alle 18 vuotias saa tehdä vain merkitykseltään vähäisiä ja tavanomaisia ostoksia.

Nämä toimitusehtomme ovat voimassa 18.1.2023 alkaen. Voimme muuttaa toimitusehtoja yksipuolisesti aika ajoin, joten tutustuthan toimitusehtoihimme joka kerta etukäteen kun tilaat tuotteita verkkokaupastamme.

Tuotteet ja tuotehinnat
Verkkokaupan tuotteiden ominaisuudet ja hinnat on esitetty kunkin tuotteen tuote-esittelyn yhteydessä. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin, joten tarkastathan ko. hinnat ostoskorista ennen kuin hyväksyt tilauksen. Tuotteiden hinnat sisältävät verot, joka ilmenee ostoskorissa ja tilausvahvistuksessa.

Tuote tiedoissa poiketen tuotteilla saattaa olla ominaisuuksia joita sivuilla ei mainita tai tuote tiedoissa saattaa olla virheitä. Samoin tuotteiden kuvat voivat olla virheellisiä tai vääriä.

Jos tuote tiedoissa mainittu hinta tai kuvaus on oleellisesti väärä tuotteen kohdalla pidämme oikeuden olla lähettämättä tuotetta asiakkaalle. Olemme asiasta erikseen asiakkaaseen yhteydessä ja sovimme joko rahojen palautuksesta tai vastaavan tuotteen lähettämisestä.

Toimituskulut
Tilauksesta mahdollisesti veloitettavat toimituskulut riippuvat itse tuotteesta (esim. paino, pakkaus) ja valitusta toimitustavasta ja ne lisätään automaattisesti tilauksen loppusummaan. Näet tilauksestasi veloitettavat toimituskulut (jos toimituskuluja veloitetaan) ostoskoristasi ennen kuin hyväksyt tilauksen.

Tilaaminen ja sopimus
Voit tilata tuotteita verkkokauppamme kotisivuilla siirtämällä niitä ostoskoriin ja vahvistamalla tilauksen ja maksamalla ostoskorin sisällön maksupalvelussa. Tilatessasi verkkokaupastamme sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihimme. Ymmärrät, että hyväksymäsi ja vahvistamamme tilauksesi on, paitsi siltä osin mitä myöhemmin mainitaan peruttamisoikeudesta, sitova ja synnyttää näiden toimitusehtojen kanssa sopimuksen välillemme.

Maksaminen ja maksutavat
Maksupalveluntarjoaja
 
Meillä voit maksaa Google tai Apple Payllä, sekä Stripe välittäjän kautta pankki tai luottokortilla, sekä Klarnan kautta. 


Tilaus- ja maksuvahvistus
Onnistuneen tilauksen jälkeen sähköpostiisi lähetetään tilausvahvistus, joten annathan sähköpostiosoitteesi kun teet tilauksen. Tilausvahvistuksessa vahvistetaan myös käytetty maksutapa.

Jos emme jostain odottamattomasta syystä voi vahvistaa tilaustasi ilmoitamme siitä sähköpostiisi mahdollisimman pian.

Toimitustapa
Toimitamme tilauksesi jollakin käytössä olevalla kotisivuillamme mainitulla toimitustavalla, jonka valitset tilauksesi yhteydessä.

Pääasiallisina toimitustapoina käytämme Posti pakettia, Postin kotipakettia, Postin rahtipalvelua tai myymälästä noutoa. Erillisestä kotiin kuljetuksesta on sovittava aina erikseen kanssamme.

Huomioithan että Postin kotipaketti ja Postin rahtipalvelu toimittavat lähetyksen kotiovelle. Kuljettaja ei auta lähetyksen siirtämisessä sisälle.

Toimitusaika
Yleisimmät toimitusaikamme Suomen -alueelle ovat tilauksesta ja toimitustavasta riippuen 1-7 päivää. Varastossa olevat tuotteet lähetetään pääsääntöisesti seuraavana arkipäivänä asiakkaalle. Tilaustuotteille toimitus aika saattaa muuttua saatavuuden mukaan.

Peruutusoikeus ja palautusehdot

Jos olet kuluttaja sinulla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen oikeus peruuttaa tilaus ilmoittamalla tästä meille viimeistään 14 päivän kuluttua tavaran tai viimeisen tavaraerän vastaanottamisesta taikka, jos kyse on tavaroiden säännöllisestä toimittamisesta, ensimmäisen tavaraerän vastaanottamisesta.

Palautus oikeus ei koske helposti pilaantuvia tuotteita kuten pakasteita ja kasveja, Eikä myöskään asiakkaalle erikseen tilattuja tai valmistettuja tuotteita.

Peruuttamisilmoitus tulee tehdä selkeästi alla olevaan sähköpostiimme. Sovithan palautuksesta aina etukäteen ennen tuotteiden takaisin lähettämistä.

Peruutusoikeus koskee vain ja vastaavasti palautettavien tuotteiden on oltava alkuperäispakkauksessa, käyttämättömiä ja  hyvin takaisinlähetystä varten pakattuja.

Jos kauppa perutaan, tavara on palautettava viivytyksettä ja viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen tekemisestä alla mainittuun Palautusosoitteeseemme. Palauttajan on tarvittaessa näytettävä toteen, että tavara on palautettu määräajassa, esimerkiksi palautuskuitilla. Palauttajan on maksettava palauttamisesta aiheutuvat kustannukset. Kustannukset vähennetään asiakkaalle tehtävästä rahojen palautuksesta.

Palauttaessasi toimitetun tilauksen, liitä siihen mukaan nimesi ja yhteystietosi sekä tilinumerosi rahojen palautusta varten.

Palautamme vastaavasti tilauksesta maksamasi rahat viivytyksettä kuluttajasuojalain mukaisesti.

Palautusosoitteemme:

Zoomiis Järvenpää (Profi Pet House oy)

Vanha Yhdystie 6

004430 Järvenpää Suomi

Lähetyksen tarkistus, virhe ja ongelmatilanteet
Tarkistathan toimituksen heti sen saatuasi. Jos tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi tai on virheellinen, ilmoitathan siitä mahdollisimman pian ja viimeistään14 päivän kuluessa Asiakaspalveluumme, niin sovimme miten saamme virheen korjattua. Kuluttajakaupassa noudatamme virheitten osalta pakottavia kuluttajasuojalain virhevastuusäännöksiä.



Asiakaspalvelu
Henkilökuntamme auttaa sinua tilaukseesi liittyvissä kysymyksissä. Otathan yhteyttä, joko sähköpostitse tai puhelimitse:

verkkokauppa@zoomiis.fi

050 3665599

Mi-Pe 10:00 – 20:00

La 10:00 – 15:00

Vastuunrajoitus
Zoomiis (Profi Pet House oy) ei vastaa mistään tilaukseen, toimitukseen tai tuotteeseen liittyvästä tai mistään edellä mainitusta aiheutuneesta välillisestä tai välittömästä tai muusta vahingosta paitsi siihen asti kuin pakottava määräys kuluttajanasuojalaissa tai muussa pakottavassa laissa on kyseisen vahingon osalta toisin määrännyt.

Erimielisyydet
Pyrimme sopimaan tilaustasi koskevat mahdolliset erimielisyydet aina sopimalla, joten otathan aina ensin yhteyttä Asiakaspalveluumme sopiaksemme asian.

Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi).

Lähtökohtaisesti pyrimme aina kuitenkin löytämään molempia osapuolia tyydyttävän ratkaisun asiakaspalvelumme kautta.